PODRŠKA I CALL CENTAR - Za Software i hardware

Kome je podrška namijenjena?

Podrška i call centar je namijenjena svima koji imaju potrebu brzo i efikasno uspostaviti uslugu kontakt centra, kojeg kontakt centar predstavlja kroz neprestano održavanje opreme, softwarea i u konačnici zapošljavanje ili obuku djelatnika kako bi se zadržao primjereni nivo usluge.

Dolazni kontakti

- informacije o proizvodima i uslugama klijenta
- korisničke servis-informacije i pomoć korisnicima klijentovih proizvoda i usluga (help desk)
- podrška marketinškim akcijama i nagradnim igrama
- preuzimanje poziva tijekom preopterećenosti u radno vrijeme ili izvan radnog vremena
- rezervacija klijenta
- primanje fax ili e-mail poruka

Odlazni kontakti

- telemarketing, nazivanje kupaca i ponuda proizvoda i usluga
- nadopunjavanje i ažuriranje postojećih ili stvaranje novih baza podataka
- istraživanje tržišta anketiranjem odabranog uzorka korisnika
- ispitivanje zadovoljstva korisnika
- otvaranje prodajnih kanala
- potvrda prisustva prethodno pozvanih sudionika skupovima i priredbama organiziranih od strane određenog klijenta

Back office kontakti

- slanje ugovora, informacija i prezentacijskog materijala
- slanje personaliziranih pisanih, fax, e-mail ili SMS poruka
- komunikacija s djelatnicima naručitelja u cilju koordinacije aktivnosti
- Upravljanje bazama podataka
- stvaranje i održavanje baza podataka vezano uz proizvode i usluge
- stvaranje i održavanje baza podataka vezano uz klijente
- prilagođavanje i filtriranje baza podataka točno određenom korisničkom profilu

Kontrola kvalitete

- Kontrola i analiza prikupljanih pokazatelja
- Ocjenjivanje zaposlenika i tvrtke putem stalne ankete
- Snimanje razgovora (Call Recording), koji se pohranjuju na serverima, te je dostupno za pretraživanje odgovornoj osobi
- Nadzor razgovora (Call Monitoring) u realnom vremenu. Namijenjeno je kontroli kvalitete razgovora u realnom vremenu pojedinog operatera

Poslovne koristi

Kontakt centar omogućuje brži početak rada, stabilniji svakodnevni rad, prilagođavanje dostupnih resursa stvarnim potrebama, te time i bolje planiranje troškova.

POJAŠNJENJE STAVKI RAČUNA

Niste sigurni što znači pojedina stavka u vašem računu? Gdje pronaći broj korisnika? Neka vam račun ne bude nepoznanica! Pronađite odgovore na sva pitanja o stavkama računa.

OPOMENE, PRIGOVORI I ISKLJUČENJA

Koja su vaša prava i kako postupiti ako dobijete opomenu? Saznajte ovdje!

ISKLJUČENJA

Pojašnjenja stavki računa ukoliko ne izvršavate Vaše obveze na vrijeme. Preuzmite potpunu kontrolu nad svim situacijama kako ne bi došlo do isključenja.

Privremeno isključenje priključka na vaš zahtjev

Ukoliko putujete, odlazite na godišnji odmor ili se privremeno selite u inozemstvo, a ne želite u to vrijeme plaćati naš račun, našu uslugu možete privremeno isključiti: jednom tijekom kalendarske godine i to u trajanju do 1 mjesec.
Troškovi ponovnog uključenja se ne naplaćuju

Isključenje priključka zbog duga

Ukoliko je naša usluga iz vama nepoznatih razloga isključena zbog duga po računima, a niste uočili prethodne mjere naplate potraživanja poput opomene i glasovne poruke, obratite nam se na 098 68 68 68.

Dobro je znati:

Ukoliko ni nakon dostavljene pisane Opomene zbog duga po računu niste podmirili sporno dugovanje u predviđenom roku, pozivamo vas i automatskom govornom porukom vas upozoravamo na evidentirani dug

Ukoliko se ni nakon obavijesti putem govorne poruke u predviđenom roku ne podmire dugovanja, slijedi privremeno isključenje naše usluge zbog duga po računima

Nakon podmirenja vašeg računa uplata će biti vidljiva radnim danom u roku od 24h do 48h

Nakon privremenog isključenja, odnosno nakon što je onemogućen odlazni promet, još jednom podsjećamo na nepodmireno dugovanje prije trajnog isključenja i to glasovnim i pisanim porukama.

POPUSTI

Jeste li znali da imate pravo na nižu mjesečnu naknadu ako ste vlasnik više od jedne naše usluge? Jeremijin kutak odobrava popust i na osnovu tjelesne invalidnosti.

Ukoliko ste jedan od korisnika naših usluga kojem pripada pravo na popust, pikupite potrebnu dokumentaciju i ostvarite ga!

Popusti na mjesečnu naknadu Ostvaruju:

Pretplatnici koji imaju dva ili tri priključka, uz uvjet da priključci glase na istog pretplatnika, bez obzira na adresu, priključak se primjenjuje za 2. i 3. priključak sa pripadajućim popustom od 23%

Popusti na osnovu invalidnosti ostvaruju:

Ratni vojni invalidi

Ostvaruju popust ovisno o postotku oštećenja koji imaju i MOGU osobno predati zahtjev s rješenjem u Jeremijin kutak ili u njihovo ime ovlaštena udruga šalje rješenje prema Jeremijinom kutku.

Fizičke osobe s tjelesnim oštećenjima

Ostvaruju popust na mjesečnu naknadu putem Saveza invalida ili pripadajućoj udruzi, koja potom službeno šalje rješenje o postotku invalidnosti prema Jeremijinom kutku. Pojedinačni zahtjevi pretplatnika se ne primaju.

SMETNJE

Kontaktirajte korisničku podršku za pomoć.

NEMOJTE SAMI OTKLANJATI KVAR!


Odgovorni za Call Centar (od 15. Siječnja, 2018.)

  • Simba
    |
    Direktor

    Silna želja da se ostvari takav projekat mi noćima nije dala da spavam pijem itd. Nek sam ja to zgotovio, počeo sam plašiti Milenka već, ..., kolika je to muka bila, a Milenko fin čovjek, neki.

  • Milenko
    |
    Priupitač

    Siniša je bio toliko nenormalan da ja nisam znao ni kud ni šta. Stalno me je napadao da ga nešto priupitam, a ja nisam imao pojma šta on hoće. Malo je pretjerivao dok smo ovu famoznu 'Kassu' radili..


Zapošljavanje u Jeremijinom kutku!
Svake prve srijede u mjesecu, na našim stranicama možete pogledati najnovije natječaje za zapošljavanje. Najčešći natječaji bit će vezani za backend i frontend developere, terenske servisere, djelatnike u Call centru i sva ostala zanimanja vezana za informatičke vještine. Javite nam se putem forme za zapošljavanje, a mi ćemo vam odgovoriti u roku par dana. Prednost pri odabiru kandidata nema nitko, jer nemamo rasne, dobne, političke ili nekakve druge podjele, a cijenimo isključivo znanje i odgovornost.
Saznaj više, ...