Kome je podrška namijenjena?
Podrška i call centar je namijenjena svima koji imaju potrebu brzo i efikasno uspostaviti uslugu kontakt centra, kojeg kontakt centar
predstavlja kroz neprestano održavanje opreme, softwarea i u konačnici zapošljavanje ili obuku djelatnika kako bi se zadržao
primjereni nivo usluge.
Dolazni kontakti
- informacije o proizvodima i uslugama klijenta
- korisničke servis-informacije i pomoć korisnicima klijentovih proizvoda i usluga (help desk)
- podrška marketinškim akcijama i nagradnim igrama
- preuzimanje poziva tijekom preopterećenosti u radno vrijeme ili izvan radnog vremena
- rezervacija klijenta
- primanje fax ili e-mail poruka
Odlazni kontakti
- telemarketing, nazivanje kupaca i ponuda proizvoda i usluga
- nadopunjavanje i ažuriranje postojećih ili stvaranje novih baza podataka
- istraživanje tržišta anketiranjem odabranog uzorka korisnika
- ispitivanje zadovoljstva korisnika
- otvaranje prodajnih kanala
- potvrda prisustva prethodno pozvanih sudionika skupovima i priredbama organiziranih od strane određenog klijenta
Back office kontakti
- slanje ugovora, informacija i prezentacijskog materijala
- slanje personaliziranih pisanih, fax, e-mail ili SMS poruka
- komunikacija s djelatnicima naručitelja u cilju koordinacije aktivnosti
- Upravljanje bazama podataka
- stvaranje i održavanje baza podataka vezano uz proizvode i usluge
- stvaranje i održavanje baza podataka vezano uz klijente
- prilagođavanje i filtriranje baza podataka točno određenom korisničkom profilu
Kontrola kvalitete
- Kontrola i analiza prikupljanih pokazatelja
- Ocjenjivanje zaposlenika i tvrtke putem stalne ankete
- Snimanje razgovora (Call Recording), koji se pohranjuju na serverima, te je dostupno za pretraživanje odgovornoj osobi
- Nadzor razgovora (Call Monitoring) u realnom vremenu. Namijenjeno je kontroli kvalitete razgovora u realnom vremenu pojedinog operatera
Poslovne koristi
Kontakt centar omogućuje brži početak rada, stabilniji svakodnevni rad, prilagođavanje dostupnih resursa stvarnim potrebama, te time i bolje planiranje
troškova.
POJAŠNJENJE STAVKI RAČUNA
Niste sigurni što znači pojedina stavka u vašem računu? Gdje pronaći broj korisnika? Neka vam račun ne bude nepoznanica!
Pronađite odgovore na sva pitanja o stavkama računa.
OPOMENE, PRIGOVORI I ISKLJUČENJA
Koja su vaša prava i kako postupiti ako dobijete opomenu? Saznajte ovdje!
ISKLJUČENJA
Pojašnjenja stavki računa ukoliko ne izvršavate Vaše obveze na vrijeme. Preuzmite potpunu kontrolu nad svim situacijama
kako ne bi došlo do isključenja.
Privremeno isključenje priključka na vaš zahtjev
Ukoliko putujete, odlazite na godišnji odmor ili se privremeno selite u inozemstvo, a ne želite u to vrijeme plaćati
naš račun, našu uslugu možete privremeno isključiti: jednom tijekom kalendarske godine i to u trajanju do 1 mjesec.
Troškovi ponovnog uključenja se ne naplaćuju
Isključenje priključka zbog duga
Ukoliko je naša usluga iz vama nepoznatih razloga isključena zbog duga po računima, a niste uočili prethodne mjere
naplate potraživanja poput opomene i glasovne poruke, obratite nam se na 098 68 68 68.
Dobro je znati:
Ukoliko ni nakon dostavljene pisane Opomene zbog duga po računu niste podmirili sporno dugovanje u predviđenom roku,
pozivamo vas i automatskom govornom porukom vas upozoravamo na evidentirani dug
Ukoliko se ni nakon obavijesti putem govorne poruke u predviđenom roku ne podmire dugovanja, slijedi privremeno isključenje
naše usluge zbog duga po računima
Nakon podmirenja vašeg računa uplata će biti vidljiva radnim danom u roku od 24h do 48h
Nakon privremenog isključenja, odnosno nakon što je onemogućen odlazni promet, još jednom podsjećamo na nepodmireno
dugovanje prije trajnog isključenja i to glasovnim i pisanim porukama.
POPUSTI
Jeste li znali da imate pravo na nižu mjesečnu naknadu ako ste vlasnik više od jedne naše usluge? Jeremijin kutak
odobrava popust i na osnovu tjelesne invalidnosti.
Ukoliko ste jedan od korisnika naših usluga kojem pripada pravo na popust, pikupite potrebnu dokumentaciju i ostvarite ga!
Popusti na mjesečnu naknadu Ostvaruju:
Pretplatnici koji imaju dva ili tri priključka, uz uvjet da priključci glase na istog pretplatnika, bez obzira na adresu,
priključak se primjenjuje za 2. i 3. priključak sa pripadajućim popustom od 23%
Popusti na osnovu invalidnosti ostvaruju:
Ratni vojni invalidi
Ostvaruju popust ovisno o postotku oštećenja koji imaju i MOGU osobno predati zahtjev s rješenjem u Jeremijin kutak ili u njihovo ime
ovlaštena udruga šalje rješenje prema Jeremijinom kutku.
Fizičke osobe s tjelesnim oštećenjima
Ostvaruju popust na mjesečnu naknadu putem Saveza invalida ili pripadajućoj udruzi, koja potom službeno šalje rješenje o postotku invalidnosti prema
Jeremijinom kutku. Pojedinačni zahtjevi pretplatnika se ne primaju.
SMETNJE
Kontaktirajte korisničku podršku za pomoć.
NEMOJTE SAMI OTKLANJATI KVAR!
Odgovorni za Call Centar (od 15. Siječnja, 2018.)
Silna želja da se ostvari takav projekat mi noćima nije dala da spavam pijem itd. Nek sam ja to zgotovio, počeo sam plašiti Milenka već, ..., kolika je to muka bila, a Milenko fin čovjek, neki.
Siniša je bio toliko nenormalan da ja nisam znao ni kud ni šta. Stalno me je napadao da ga nešto priupitam, a ja nisam imao pojma šta on hoće. Malo je pretjerivao dok smo ovu famoznu 'Kassu' radili..