Pripadnici zaduženi za marketing su zaduženi za proces planiranja i provođenja stvaranja ideja, proizvoda i usluga,
određivanja njihovih cijena, promocije i distribucije kako bi se obavila razmjena koja zadovoljava ciljeve pojedinaca
i organizacija. Marketinška koncepcija i/ili poslovna filozofija specifičan je način razmišljanja i djelovanja na
kojem se zasniva poslovna politika poduzeća, odn. specifičan način pristupa osmišljavanju, operacionalizaciji i
realizaciji poslovanja Kohorte.
Proces marketinga obuhvaća slijed svih djelatnosti koje povezuju proizvodnju i potrošnju, omogućujući da proizvodi
i usluge idu potrošačima, a informacije o potrebama potrošača proizvođačima. Sastoji se od sljedećih faza: analiziranje
tržišnih prilika, istraživanje i izbor ciljnih tržišta, oblikovanje marketinške strategije, planiranje programa
marketinga (oblikovanje marketinškoga miksa), te organiziranje, primjena i kontrola marketinških napora
u svrhu poboljšanja rada Udruge, kao i omasovljavanja njenih članova.
Kao disciplina, marketing je bihevioristička znanost koja teži objašnjenju odnosa razmjene. Počiva na četirima
međusobno tijesno povezanim temeljnim odnosima u razmjeni, a to su: ponašanje potrošača u razmjeni, ponašanje proizvođača
(prodavača) u razmjeni, uloga mreže institucija koje olakšavaju razmjenu i odnosi s tim institucijama u procesu razmjene,
te posljedice u društvu koje nastaju ponašanjem kupaca, proizvođača (prodavača) i mreže institucija u procesu razmjene.
Aktivnostima u svojoj skupini se trebaju potaknuti podružnice iz drugih gradova i mjesta, među kojima
je poseban naglasak na Slavonske gradove i sela uopće. Slijedom naputka koji je 2007. dalo vodstvo,
15-ak podružnica kohorte zadužene su za određene aktivnosti i marketingu sa naglaskom na Kohortinu “tvrdu jezgru”.